BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

brutali pramoga: Stranglehold (X360)

Strangleholdyra kitoks žaidimas. Ir sakydamas “kitoks” aš turiu omeny, kad į jį
žiūrėti ir iš jo tikėtis reikia visai ko kito, negu, kad iš kitų
žaidimų. Tai iš viso ne žaidimas. Tai John Woo filmas, pastatytas laikantis originalių johnwooiškų Hong Kong'o
bojevykų tradicijų. Oh… tiesa, ten dar galima ir valdyti vieną
veikėją.

Gudraus scenarijaus čia nesitikėkite.
Pamirškite John Woo Holivudinę produkciją - Hostage, Mission Impossible
2 ar Broken Arrow - Stranglehold veiksmo linija čia nesiekia net tų
filmų pakankamai nesofistikuoto siužeto. Čia bus tik daug daug šaudymo
ir lavonų (užmečiau skaičiavimą ties maždaug 500 000), truputukas
emocijų, lašelis meilės ir porą scenarijaus twistų, kurie buvo aiškūs
nuo pat pirmo cutscen'o.

Du silpniausi Stranglehold aspektai: grafika ir valdymas.Nežinau, kas kaltas - žaidimo variklis ar modelių kūrėjai - bet vaizdas
labai gadina bendra įspūdį. Veidai kampuoti, aplinkos labai
nesudėtingos, šviesos ir jokie enviromentaliniai efektai (blikai,
vėjas) neegzistuojantys. Rodo daug kampuotų veidų, kurių detalės ir
bandomos perteikti emocijos yra žiauriai netikroviškos.

Valdymas nesudėtingas, bet nėra smagus. Nėra visiškos veikėjo
kontrolės pojūčio. Apsisukant, šokinėjant ir vaikštant į šonus, toks
įspūdis, kad jis būtinai turi pabaigti manevrą, net jeigu ir toliau
nebespaudi mygtuko. Tai ypač kniso Chicago Penthouse lygyje, kur
prifarširuota minų, kurios sprogsta prisilietus prie chaotiškai
išmėtytų miliono lazerių spindulių. Peržaidinėjau tą vietą gal 20
kartų, nes mano nevėkšla vis pakišdavo kokią savo kūno vietą
susprogdinimui.

Vienintelis dalykas, ką galima pagriti iš techinės pusės, tai
konstrukcijų fizika. Visos sienos, intensyviai į jas šaudant byra,
trupa, ir galiausiai sugriūva. Nerealus jausmas, tupint pasisplėpus už
kolonos, kai į tave pliekia kokie penki mafijozai iš kulkosvaidžių, o
tavo priedanga po truputų trupa ir plonėja, o tu supranti, kad liko tik
kokios penkios sekundės iki liksi be priedangos.

 

 Ok, here comes the good part.

John Woo nebūtų John Woo jei jo filme… ehh žaidime nebūtų
firminių bajerių, pagardinančių otherwise prėską veiksmą. Standoff'ai,
closeup'ai, efektingų mirčių užlėtinimai, lakstymas turėklais ir,
žinoma, bullet time (nors jis čia taip ir nesivadina).

Standoff'ai, ypač
vėlesniuose lygiuose, yra superfun. Tai greitos minidvikovos, t.y.
matyt reiktų sakyti daugiakovės, kai mūsų herojus atsiduria kelių
priešų apsuptyje. Turi po kokias 1-2 sekundes kiekvienam užuolikui, kad
jį nugalabyt, tuo pačiu išsisukinėdamas nuo jo kulkų. Veiksmas čia būna
truputį užlėtintas, matosi visos praskrendačio kulkos. Vienžo jėga.

Tikslus šaudymas arba
“precision aim” pagalba gali nukepti kokį net labai toli esantį
snaiperį. Vaizdas užlėtėja ir prisizoomina. Turi laiko net pasirinkti į
katrą vietą pykštelti blogiečiui. Mano mėgstamiausias - kaklas.
Užtaikius visada rodo rewarding sinematiką su besitaškančiu krauju,
biču paklaikusiomis akimis besigriebiančiu už peršauto kaklo.

Bullet time (ech….
nostalija Max Payne). Sunkiai įsivaiduoju, kaip šis elementas galėtų
sugadinti žaidimą. Negadina vaizdo ir čia. Tiesa pasakius, tai
pagrindinis žaidimo elementas - didžiają daugumą nužudymų, atlieki
būdamas užlėtintam režime. Žaidimas pats automatiškai persijungia į
bullet time, kai atliekant kokį akrobatinį triuką, bėgant kokiu turėklu
ar čiuožiant per kokį barą į tavo matymo lauką papuola blogiukas.

Spin attack irgi verta
pažymėti. Tai daugiau ne žaidimo veiksmas, o vizualinis efektas.
Dingsta garsas, įsijungia lyriška muzikėlė, veikėjas besisukdamas
efektinai ištaško visus netoliese esančius blogiečius, tuo metu, kai
aplink jį pakyla iš kažkur netyčia mušio lauke atsiradęs pukas baltų
balandžių. Taip gražu ir miela, kad užsinorėsite šią sinematiką rodyti
savo vaikui prieš miegą.

Pabaigai verta paminėti,
kad Stranglehold yra totaliai enjoyable produktas, jei sugebėsite
išjungti savo galvoje ne tik skeptiką dėl vaizdo kokybės bei visiško
siužeto nebuvimo, bet ir daug maž visą kitą.

Rodyk draugams



6 komentarai

  1.   Originalas 2007-09-19 14:43:23

    "Nežinau, kas kaltas - žaidimo variklis ar modelių kūrėja."

    Čia tikrai nežinai ;) kaltas xBox360, pažiūrėk į PC grafikoną, UNREAL!!! :p Čia gi unreal engine, pats kiečiausias ir naujausias varikliukas, visi COD4 ir pan. ant jo bus. :)

    http://www.topzone.lt/pc-raudyklls-veiksmas-fps-action/9-pc-game-stranglehold-3.html#post3087

    tavo screen žiauriai atrodo, dar tik demo lošiau ten nėr options, auto iškart 1024×768 ir high nusistato ant mano kompo, bet xBox360 screen kaip patys patys low atrodo..

    Redagavo Originalas 2007-09-19 20:23

  2.   qemm 2007-09-19 15:07:48

    jo tu būtum teisus, jei ant 360 nebūtų kitų geimų, kurie atrodo simply stunning

  3.   Ghost_fx 2007-09-19 18:24:12

    Nu biški nusišnekėjai, crysis ne ant unrealo, o ant cryengine 2 0_o

  4.   Originalas 2007-09-19 20:22:42

    simply stunning pvz.: TDU, Lost Planet ir Condemned: Criminal Origins. :D

    Prieš metus buvo geresni, o dabar maždaug nuo Condemned laikų atsilieka. :) kas ant Stranglehold jau ypač matos, jei ant TDU, Lost Planet tik atskiros detalės buvo atvaizduojamos blogiau ar jų išvis nebuvo, tai dabar grafika atrodo žiauriai apkarpyta kaip pati lowest.

    Beje ant Unreal Engine greit išeis kiečiausias grafikos atžvilgiu COD 4, bei dar daugelis kitų. :)

    Redagavo Originalas 2007-09-19 20:35

  5.   qemm 2007-09-19 20:35:22

    originalai tu kažkokiam kitam psaulyje gyveni imho :) prisipažinsiu aš nemoku su tavim diskutuot. so let's leave it at it: pc geimas visada atrodys geriau, jei kompą upgradinsi ne rečiau kaip kas metus detalėmis, kurių vien vidiuškė kainuoja tiek kiek visas xboxas

  6.   Eladia Nylin 2011-07-10 06:53:37

    I saw a movie relevant to this particular theme years ago. Now i just accidentally discovered your posting, and yes it entirely call to mind us once again. Is there a thought exactly how was initially that called? With Cathrin de Neueu i’m assuming. I most certainly will try and google them at this time, however , anyhow, awesome blog post, i enjoy that point of view of you. I’ll bookmark your blog post, and maybe check it seriously afterward, has to go to job right now.

Palikti komentarą